10.02.2012

Ura !

Spre marea mea surpriza si bucurie, vad ca seria descoperirilor continua !

De cind am intors un pic privirile spre cei din jurul meu, pe care ii bagasem, absolut nedrept si gratuit, intr-o singura oala mare, alaturi de niscai condimente de savoare discutabila :D, am avut surpriza dupa surpriza.

Azi mi-am descoperit noul indrumator de doctorat, intr-o noua lumina. Nu pot sa dau prea multe detalii despre asta pentru ca nu vreau sa desconspir nimic din ceea ce pina la urma este viata lui personala, din care a avut amabilitatea de a-mi dezvalui un ...coltisor. Dar mi-a fost tare drag azi, atit de drag incit azi, la plecare, l-am sarutat pe obraz cu sinceritate, poate pentru prima oara de cind ne cunoastem. Mi-a placut tare mult cabinetul sau de lucru, mi-au placut rafturile ticsite de carti, mi-au placut plantele pe care le ingrijeste cu atentie, mi-a placut raftul cu bunatati. Nu m-a lasat sa plec de la el pina nu mi-a strecurat o portocala pentru Pisilinca si o ciocolatica pentru mine, dezvaluindu-mi ca starea lui de bine se datoreaza regimului alimentar pe care il respecta cu strictete, si la care nu adauga decit....ciocolata.:)

Dupa care, odata revenita la facultate, am descoperit-o intr-o cu totul alta lumina pe cea mai noua colega a noastra. Recunosc ca dintr-un motiv anume nu-i dadusem nici o sansa, de cind a venit la noi. Nu pot decit sa imi fac mea culpa, m-am inselat mult in privinta ei. Poate ca pare prematur sa spun asa ceva, insa m-a surprins teribil si placut cu blogul sau pe care l-am si adaugat listei mele de "lecturi suplimentare". E interesant, reconfortant si deosebit de...calduros sa vezi ca mai exista totusi cineva - mai aproape decit as fi banuit - care sa fie interesat de...carti. Nu pot decit sa sper la un schimb de impresii fructuos, pe tema acestei pasiuni comune....deocamdata, macar.

Asadar, parca sunt un pic mai optimista decit am fost in general in ultima vreme. La mai mare, zic !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu