03.05.2011

Prima poezie...

...recitata de Pisilinca.
Din proprie initiativa, in caruciorul de cumparaturi de la Carrefour.
Ieri, 3/5/2011.

La baita cu clabuc
Eu pe cutu il aduc
Sa se spele frumusel
Ca e tare murdarel.

Insa cutu, nazdravan
Varsa apa din lighean
Si-o tuleste din baita
Cu clabucul pe blanita

Eu ii spun:Vino incoace !
Nu-mi face pe jos baltoace !
El se pune pe latrat
Si-mi raspunde de sub pat:

Ba nu vin, ca-mi bagi clabuc
Si in ochi, si in nasuc
si asa ca-ntotdeauna
Ma faci sa stranut intruna.

Un comentariu:

  1. :))
    Nu, e efectul ca eu stiu mai multe poezii decit stiam cind mergeam la gradinita si la scoala.
    Mi-am dorit un copil care sa fie pasionat de citit, nu? Asta am !
    P.S. mai si cintam uneori, da' e rusinoasa, ca maica-sa. Asta cu alunelu' ii este straina inca, dar ne cinta Mo'Caaaaaaciuuuuun de ne capiaza.
    P.P.S. Cu Beeeckiloiu' inca ne termina psihic, o vrea inapoi acasa....

    RăspundețiȘtergere