05.04.2011

Grey's Anatomy

Daca imi spunea cineva nu mai departe de ieri la prinz, sau ieri seara, ca o sa ma uit la Grey's Anatomy cu acest gen de interes critic, si ca imi voi mai face si "notite" (virtuale) pentru o postare pe blog, cred ca il si injuram. Asa impresie las eu, ba?!!?

Is one woman never enough?
Se pare ca nu. Stiu ca eu eram "cocos" acum ceva vreme si pledam de zor pentru relatii libere, pentru sex is just sex si it doesn't mean anything si omul e o fiinta poligama si tot asa.
Nope, one woman is never enough, insa daca uneori asta nici macar nu conteaza, alteori este atat de trist si de dureros si de deprimant si de "imi vine sa ma duc in padure" incit mai-mai ca-mi retrag vorbele.

Good/bad/low flirting.
Definitia corecta este: good flirting e ala in care sintem sincer interesati de TOATA fiinta aia din fata noastra si in care nu sintem angajati in nici o relatie.
Bad flirting e ala in care facem discutii de dragul discutiilor.
Low flirting e ala in care partenerul de flirting s-ar putea sa puna botu' si sa ia de buna ce ii indrugam acolo. Si ala in care ultimul partener de flirting inca mai crede ca este implicat intr-o relatie stabila si serioasa cu noi.

I don't want to sleep around.
No, cred ca toti vrem sa sleep around din cind in cind. Da' acuma depinde si daca o facem, si daca nu cumva cautam cu luminarea sa o facem.

I want to believe.
N-avem decit, da' este oare cea mai productiva atitudine?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu