06.04.2011

Interzis sub 18 ani

Sa-mi bag picioarele daca nu m-am saturat de toate animalele bipede care au permis de conducere si masina.
Conducatorii auto se impart in doua categorii. Boi si vaci. Si eu :D.
Boii sint bagaciosi. Nu suporta sa fie a doua masina la semafor, asa ca se proptesc in fata primului oprit, calare pe trecerea de pietoni si cu mult dincolo de zona in care ar putea sa vada culoarea semaforului. Asa ca intreaga coloana sta si il asteapta pe pulica cel grabit sa-si miste hoitul.
Mai sint boii (in general, dar si vaci destule) care stau la semafor si te lasa sa stai si tu ca prostul in curu' lor, pentru ca dupa ce s-a facut verde sa isi aminteasca sa semnalizeze ca de fapt vor sa faca stinga.
Vacile....o, Doamne, vacile !! Aceste nobile creaturi, calme si placide, cu ochi mari si blinzi. Ce jignire le aduc....
Vitele de asfalt sint de muuulte feluri. Unele si-au insusit ceea ce cred ele ca ar fi norme de conducere preventiva. Pe o strada perfect goala, fara gropi, fara masini parcate, fara pietoni pina in zare, se deplaseaza cu 25km/h si mai si frineaza cind din greseala se apropie de 30. Desigur, pe o strada atat de pustie esti liber sa le depasesti, doar ca aceste doamne se joaca stinga dreapta cu volanul, asa ca nu e chip sa treci de ele, ca risti sa ajungi in sant.
Mai exista in trafic si ceea ce eu numesc chizde, de la "chizda ma-tii de vaca incaltata". De cele mai multe ori sint blonde, au masini tip limuzina sau SUV-uri si nu stiu sa foloseasca oglinzile laterale; pe cea retrovizoare o mai folosesc ca sa-si admire boticul cu buze tuguiate.
Azi am avut o intilnire de gradul 3 cu o animala idioata. Am luat un rezultat (niste analize), am intrat in parcarea cu plata, m-am invirtit de 2 ori pina s-a eliberat un loc, am parcat, am lipsit aproximativ 5 minute. Cind ma intorc - masina blocata de un hatchback Ford. Si masina mea, si aia de alaturi. Pt 5 minute cit am avut eu treaba, am asteptat 25. Am claxonat, am injurat, m-am uitat dupa numere de telefon, am sunat in stinga si in dreapta sa aflu la ce Politie trebuie sa sun sa fac plingere. In final, apare o balena imputita, aranjata, coafata si plina de aur, cerindu-si "mii de scuze" ca "pe mine m-ati asteptat, nu?". Nu, vita, pe ma-ta, minca-o-ar dracii ! explicatia pe care am primit-o a fost plina de logica. A intrat in librarie sa cumpere un manual, si "m-au tinut un sfert de ora !!". Cam aici am explodat (din nou, ca mai explodasem o data cind i-am intins niste chei pe masina): Cum, madam, te-o legat in librarie, tz-o blocat usa, ce tz-o facut mui(c)a??? Ca un sfert de ora o fost taman juma de ora, si cind stii ca ai lasat masina ca pula, mai arunci un ochi pe geam, te scuzi si vii sa o muti, faci cumva, nu stai ca animala imputita la povesti cu vinzatoarele din librarie. Adica BUNUL SIMT trebuia intii sa iti interzica sa opresti asa,imbecila patentata ce esti, si acelasi BUN SIMT trebuia sa te faca sa verifici daca nu cumva sta vreun fraier sa te astepte sa-ti misti curu umflat.

Am zis ca o sa-mi pun bull-bar. Da, pe masina cu 2 portiere. Si cirlig in spate. Na !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu