05.07.2010

CM

Nu, nu ciclul menstrual, ci cupa mondiala.
Care in prima faza m-a enervat groaznic: o gramada de meciuri la orele cele mai idioate, fireste ca toate meciurile trebuie vazute, eventual cu tot cu comentarii.
M-a distrat copios doar initiala isterie anti-vuvuzele (sau cum s-o fi scriind); io-te dom'le tragedie maxima ca nu se aud galeriile cintind, doar trompetele alora. Big deal.

Dar m-am prostit spre final. Sau cum ii spuneam Motanlui-Sef, cind am inceput sa tin si eu cu cineva, se termina.
Am tinut cu Ghana, dar se pare ca nu i-a facut bine :)).
Acu tin cu Spania si cu Uruguay. Sau mai bine zis, sint complet anti -Germania si anti-Olanda. Din pacate, la cum sint programate meciurile, probabil ca o sa ma uit la o finala in care o sa urlu HHuuuuuoooooo la fiecare faza de poarta, indiferent de poarta :)).

Si daca ma gindesc mai bine ca Uruguay-ul de fapt a avut un noroc chior de s-a calificat, si ca a facut-o eliminind singura echipa cu care am simpatizat de la inceput, m-am razgindit: tin cu Spania...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu