20.04.2010

Prima leapsa. Multumesc !


Prima leapsa din viata mea vine de aici. Anuntata, e drept, printr-un comentariu - de aici intirzierea, ca imi citesc comentariile o data la 7 ani.
Cerintele erau - le iau cu copy-paste, ca ma stiti cit sint de harnica:
1. Sa postez cadoul - inimioara albastra de mai sus. Indeplinit, a fost simplu, intimplator mi se si pare dragut.
2. Sa spun din partea cui este: facut deja.
3. Sa ofer cadoul altor 12 prieteni. Aici e complicat....
4. Sa afisez linkul lor - in mare sint cei din blogroll.
5. Sa le dau de stire printr-un comment - aici iar m-ai prins, da ce nu fac io pentru prima leapsha?:D.
6. Sa fac o lista cu 10 chestii care-mi plac.
- cort la munte sau la mare, cu foc de tabara, gratar improvizat, palinca si tigari
- rockul
- Ozzy Osbourne
- cartile
- ciinii si pisicile (din ciclul "Familia mea si alte animale"...)
- prietenii
- casa mea (ma rog, vastele apartamente)
- plimbarile
- oamenii care fac curat in urma lor si a altora, cu care au impartit acelasi spatiu in natura
- oamenii care mai cred ca pot schimba lumea.

Lista este facuta intr-o ordine oarecare, ca nu ma pot decide la pozitia fiecarui element enumerat. Copchilu' si barbatu' din dotare nu au fost mentionati din motive obiective, altele decit acela ca nu ar merita :P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu