26.04.2010

Preaviz

M-a ros curiozitatea sa vad si eu de ce multe bloguri (faine) peste care dau sint scrise (sau s-au mutat) pe Wordpress. Mi-am facut cont si m-am jucat un pic si am cam inteles.
Acum nu ca-i fac promovare wordpressului, dar mi-a placut pe de o parte ca e mult mai userfriendly (asta incluzind mai multe optiuni de inserare foto, video, link, fisier audio etc, care ma intereseaza pe mine mai mult) si are mult mai multe optiuni de personalizare. Aici trebuie sa spun ca cine ma cunoaste, stie ca eu la un telefon nou verific intii ce sonerii si wallpaper-uri are :D.
Si la capitolul gadgeturi m-am declarat profund impresionata, ca sa nu mai spun ca mai multele optiuni de aranjare in pagina (decit cele ale blogspotului) m-au cucerit, una dintre durerile mele pe blogul asta fiind taman faptul ca textul e scris cum e scris, pe o coloana ingusta si minuscula, care la o adica se intinde ca un matz...
Asadar, in masura in care reusesc sa imi fac timp sa imi mut postarile pe wordpress, ne mutam acolo cu catzel si purcel. Fireste ca anunt si las link inainte sa trag oblonul.

2 comentarii:

  1. nu stiu cum e pe wordpress, dar si aici poti modifica latimea coloanei ( intri in html blogului, te rogi sa nui strici nimic , si modifici latimea coloanei,chestie de numar)

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) multam mult de sfat, am retinut mai ales partea cu "te rogi sa nu-i strici nimic".

    RăspundețiȘtergere