30.12.2008

Lamuriri suplimentare

In caz ca se va petrece la un moment dat acel miracol pe care il astept si la care sper de vreo luna de cind mi-a venit ideea...

In viata mea exista un personaj destul de ciudat, care nu se hotaraste sa se autodefineasca odata, ca sa stiu si eu cu cine stau de vorba. Desi stiu ca va uri comparatia, uneori cind ne aflam in aceeasi incapere am senzatia ca sintem un fel de Stan si Bran. Bonnie si Clyde, Tom si Jerry, Tweety si Sylvester, Frumoasa si Bestia, Cenusareasa si pantoful, si ....da, mai pot continua, dar ma opresc aici.

Desi supravietuim foarte bine independent, cind se intimpla sa ne intersectam in aceeasi camera incep sa cred ca, individual, sintem, atit eu cit si personajul cu pricina, absolut lipsite de sare si piper. Luate separat nu sintem in stare sa spunem un banc, dar puse una linga alta de obicei ne iese chestia cu "entertaining the audience". Nu ca ne-am fi propus vreodata chestia asta.

Intr-o jonglerie de zile mari, ne oferim pe rind privilegiul de a ne ridiculiza reciproc, doar pentru ca, 5 secunde mai tirziu, calaul sa se arunce la pamint, primind cu voie buna citeva sfichiuiri verbale savuroase.

Ca sin in exemplele de mai sus, uneori lucrurile degenereaza. Uneori satenii vin sa arda Bestia in propriul castel, Sylvester sfirseste aruncat in ploaie, iar vatraiele capata forme ciudate, care amintesc de un Jerry in plina cursa. Ca personaje ce sintem insa, accidentele nu sint definitive, nici grave, iar convalescenta trebuie sa incapa si ea in cele 4-5 minute de spectacol (ce vreti, u toata lumea poate fi lung metraj Disney...).

Ei bine, am ispitit acest personaj sa dam citeva 'reprezentatii"gratuite si aici; nu de alta, dar poate se mai gaseste cite cineva care sa citeasca blogul. Personajul a zis un "da" destul de convins (dar eu pina nu vad nu cred) si a adaugat un emoticon diavolesc, intrebindu-ma "de ce ar vrea cineva sa vina altcineva sa isi bata joc de el intr-un loc public?". Poate pentru ca mi-e dor de pletosul grizonat si de "bufonii" lui, sau de visele de fata mare iubita de motociclist pletos si "periculos' care imbina iubirea cu legendarele "doua peste ochi din cind in cind" (aveam 16 ani !!)...

Asadar: in eventualitatea fericita in care brusc va aparea cineva care sa faca misto de mine, sinteti pusi in garda: e personajul meu pereche.

2 comentarii:

  1. Nu-ti face griji. Sunt alaturi de tine, uneori mai mult la propriu decat la figurat. After all... we are neighbours... I never seem to get away.
    Sunt sora-ta. It's my job to make fun of you, and embaress you in public... and make you look bad... and make people laugh at you... Ma mai pot gandi la lucruri din astea. Insa deviem d ela subiect.

    RăspundețiȘtergere
  2. Intr-adevar, putin probabil sa mai scapi vreodata... chiar daca tu sustii ca vrei sa te muti in capatul celalalt de oras (macar)...
    Nu ti-am moderat comentariul; nici pe celelalte. Desi pe celalalt mi l-ai trimis in mailbox de 5 ori...ti s-a inclestat deshtu' pe butonul de send..?

    RăspundețiȘtergere