11.02.2012

Dezmat

Sper sa nu stirnesc prea multe hohote de ris povestind asta.
Azi am facut ceva ce nu am mai facut de 3 ani si jumatate, cred. Am fost la....shopping.
Totul a inceput cam asa: eu si sora-mea trebuia sa mergem pina in mall sa imi cumpar oja. Bine, in afara de oja am mai cumparat diadema, clamitze, bandana si un iepuras demential pentru Pisilinca, o bluza (de vara), o geanta si ceaiuri pentru mine.
...si malai pentru vrabiute, ton si salata pentru mine (nu am depasit inca faza "salata verde cu ton si lamiie" care tine de vreo luna), oua kinder pentru vreo doua zile...si gata. Pe lista se aflau niste botine pentru mine, dar nici nu am gasit ceva care sa corespunda pe deplin pretentiilor, nici nu mai aveam chef sa dau bani. Si am mai gasit niste bijuterii handmade absolut bestiale dar scumpe si alea. Si am fost nehotarita in fata unui inel care costa 20 de lei, pina mi l-a "sutit" cineva chiar de sub nas.

Ei, dar toata aceasta poveste a durat de la 14.30 la 18.30, adica 4 ore de frecat magazinele. Ceea ce nu am mai facut de 10000000 de ani.

Bine, sora-mea nu este chiar compania perfecta la cumparaturi - sorry, sis, dar asa e, dupa cum nici eu nu sunt compania perfecta pentru tine la cumparaturi - dar plimbarea a fost piece of cake fata de incercarea de a face shopping impreuna cu Pisilinca.
Minusul zilei este doua :)))
Primul ar fi ala ca nu mai sunt deloc la curent cu...preturile.. Mie alea decente mi se par cele care-s la reduceri de 50% sau mai mult. Ma consolez cu gindul ca totusi mallul nu e neaparat un etalon in ceea ce priveste preturile.
Al doilea e ca am turbat cite tzoale urite am vazut.

Daaaaaar....mi-a placut. Cred ca trebuie sa fac asta mai des...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu