20.07.2011

Alte pisilinceli

La terasa, fata deseneaza cu creta cu mami sau facem baloane de sapun, mami mai bea si cite o bere impreuna cu tati in timpul asta.
La o masa alaturata, un "nene" asa, la maxim 30 de ani, singur, cu o cafea.
Pisilinca desigur ca ii spune un "Buuna ziiiuuuuuaaaaa" gales, ii zimbeste privnd pe sub gene si se intoarce cu un umar spre el.
Dupa care incepe sa vorbeasca tare, sa rida in hohote privind spre el.
Se tine cu minutele de scaun si sare ca mingea, aruncind in continuare ocheade galese.
"Nenea" pare amuzat de atentia care i se acorda.
Eu incep sa identific la fiica-mea ceva din ritualul de imperechere a stramosilor vietuitori prin copaci, sau cel putin asa mi se pare.
Si vine cireasa de pe tort...
- Maaamiiii.....e fvuumoooooossssss nenea ata....


Seara, toboganul de la Carrefour troneaza in mijlocul sufrageriei. Mami si tati ne uitam la tv si suntem parteneri (verbali) de joaca pentru copil.
Pisilincul il ia pe Mickey (un plus de vreo 30cm sa zic) si il urca pe tobogan, trancanind:
- Hai mai Mickey, mai, u'ca szus !! Incet, ai ghija ca sa nucazi in nas, ca piticii...! (20 pitici voinici/Se batura c-un arici.... de aici sint piticii cazatori in nas)...Haide....ne dam de minutza....(Mickey se da pe tobogan prima oara, de minuta) Baaaaavoooooo Mickey, vezi ca poti?! Hai sa ne mai dam o data....acuma te pind eu ! Haide Mickey, ca te pind !!! Baaaaavooooo.... (il ia si il stringe la piept, se pune nas in nas cu el si apoi il pupa)Ce-mi mai place de tine, mai Mickey, mai...!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu