19.04.2011

Copii precoci

Niciodata - da NICIODATA - nu m-au distrat copiii care injura spre maximul amuzament al parintilor. Aia care atunci cind parintii au musafiri, sint chemati sa recite injuraturi in loc de "Zdreanta".

Asa ca ne-am straduit - pe bune ca am facut eforturi - sa scapam si noi de prostul obicei de a injura in momente dificile :D. Bine, Pisilinca a mai auzit cite ceva, a mai spus cite ceva dar am ignorat-o si vad ca pe alea "groase rau" nu le-a mai repetat. Are insa in repertoriu "mama lui de....scaun/jucarie/uatevar".

Ieri, in parc, s-a catarat pe o bara de-aia de ne spinzuram si noi cu capul in jos (sau nu) cind eram mici, a alunecat si cam era sa cada daca nu o prindeam eu. S-a speriat, asa ca atunci cind s-a vazut pe picioarele ei, pe sol, a bodoganit cu respiratia intretaiata: "Baga-mi-as picioarele sa-mi bag...!".

Na. Acu tine-te sa nu rizi....

Un comentariu: