30.03.2010

Costumasul roz

Nu-mi place rozul.
Nu pot spune ca il uram, as exagera. Dar eu nu m-as imbraca niciodata in roz, desi vorba aia inteleapta zice "never say never". Si desi combinatia roz-gri este considerata una dintre cele mai elegante.
Antipatia mea fata de roz bombon, pampoane, fundite&co. a atins cote alarmante de cind o am pe Pisilinca. Sint sigura ca m-am mai plins eu pe aici ca toate hainele pentru fetite sint roz, iar cele pentru baietei bleu, ca de cite ori intri intr-un magazin cu haine de copii cite o vinzatoare amabila te intreaba "Ce cautati" ( sau ma rog, "Ce cauti", ca mai nou se pare ca e trendy-fancy-cool sa ne tragem de sireturi cu totii) si "Fetita sau baietel?", si pina sa apuc sa raspund ca "Fetita, dar as prefera alta culoare decit..." deja sint cu 3 articole rooooozzzz in fata ochilor.
Ma rog, exemplele pot continua; toata lumea careia i-ar trece prin cap sa ii cumpere ceva Ilincai stie de fixatia mea, iar cele mai roz haine ale ei sint cele pe care le-am spalat eu la un loc cu o pereche de sosete rosii, care s-au ratacit in cosul ei de rufe.

Acum citeva zile insa, eu cu mina mea, i-am cumparat un costumas, pantalon si bluzita, roz. Mai exact cu doua nuante de roz. Si in seara asta, fiica-mea doarme imbracata in roz. Sper sa viseze hipopotamite cu fundite si elefantzei alintatzei :)).

De ce mi s-a pus mie pata pe costumasul asta? Pai intii si-ntii, pentru ca are pe pantalon o bufnita mica-mica. Si pentru ca pe piept are imprimat ceva copac si bufnita stilizata, si dedesubt scrie mare WE CAN SAVE THE WORLD.

Da, este un mesaj in care as vrea sa creada toata viata. Sa creada din suflet ca este in stare sa obtina orice isi pune in minte, ca daca munceste destul poate realiza orice. Chiar si sa salveze lumea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu