09.02.2009

Abracadabrant

Dupa cum am mai spus, am ajuns sa fiu inscrisa in niste grupuri de discutii din care acum stiu sigur ca nu vreau sa fac parte. Aceste grupuri (doar 3, dar care se ocupa cu fix aceleasi chestii, in ele activeaza fix aceiasi oameni, iar in inbox-ul meu mesajele ajung in triplu exemplar...) au preocupari putine dar fixe. Si cum, atunci cind imi fac curat in cutia postala, nu pot sa bifez cite o pagina intreaga de mesaje pentru ca, in mod surprinzator, mai exista si oameni normali care imi trimit mailuri interesante, ajung sa citesc titlurile mesajelor si in aproximativ 1% din cazuri mai si deschid cite unul care mi-a stirnit curiozitatea.

Uite-asa am deschis si am citit un mesaj (de-ala multi-forward si super-multi-reply) care dezbatea de zor problema microciparii (si sterilizarii) obligatorii a ciinilor si pisicilor din Bucuresti. Ce m-a socat a fost sa citesc ca unii "e de parere" ca microcipurile astea determina aparitia cancerului, ca ceva forte (guvernamentale) vor sa manipuleze si sa controleze omenirea, si ca daca acceptam microciparea lui Bubico...beware!!!! noi urmam...

Mi-am facut cruce, am scuipat de 3 ori in sin, am injurat pisica neagra care doarme in scara blocului, am facut curat in inbox si mi-am vazut de treaba, continuind sa ignor, pe toate programele tv romanesti, la toate buletinele informative, stirea conform careia "romanii" (nu, nicidecum "o mina de romani isterici si neinformati" - Doamne pazeste!) se lupta (eroic) ca sa nu fie inregimentati in plutonul (regimentul, escadrila, flota sau ce-o mai fi) Satanei, prin intermediul cipurilor cu cifre satanice din pasapoartele biometrice. Mare greseala din partea mea, maxima lipsa de atentie si concentrare - cum naiba nu am fost in stare sa nu vad atit de strinsa legatura (intrinseca, imuabila si alte cuvinte din DEX) dintre una si cealalta!

Astazi, de pe aceleasi grupuri de discutii, gasesc un mesaj al carui titlu conducea iar catre mult dezbatutele cipuri (nu chips-uri, nu..!), de data asta facind referire la un articol publicat pe site-ul altermedia.

Ma duc (cuminte, ca si-asa stau si vegetez toata ziua) si citesc minunatul articol (ceea ce va doresc si voua, din spirit de...culturalizare a maselor :P. Mai citesc si comentariile (si asta va doresc si voua, macar pe sarite, asa...din acelasi spirit).

Un "pic" dezorientata, imi spun ca altermedia asta o fi fiind un site al BOR (sau alte bleaaahhh-uri), asa ca...no, dau iar search pe gugali-gugali, sa ma lamuresc (poate) ce si cum. Si ca sa imi treaca "pic"-ul despre care spuneam la inceputul acestui paragraf, gasesc urmatoarea autodefinitie a Altermedia (fireste, la sectiunea "despre noi"). Citez:

"AlterMedia este o retea internationala de informatie alternativa, o comunitate informationala a oamenilor ce refuza sa mai creada in “adevarul celor puternici”. AlterMedia este vocea celor care nu isi sacrifica libertatea de expresie de dragul corectitudinii politice. Ea functioneaza pe principiul unei agentii alternative de presa, având corespondenti in cadrul unor organizatii de orientari diferite din mai multe tari, care va vor tine la curent cu informatiile pe care “n-ar trebui sa le aflati”. Misiunea AlterMedia este de a oferi publicului stiri si comentarii despre evenimente pe care presa mainstream le ignora, le deformeaza sau le trateaza cu superficialitate, asadar de a aduce in atentia publicului fata nevazuta a realitatii. Principiile dupa care se ghideaza sunt neincrederea in lucrurile “evidente”, in sursele oficiale, scrupulozitatea in culegerea si prezentarea informatiilor."

Ei, io, citind aceasta scurta prezentare "cine sintem si ce vrem de la viata" ma simt bagata in ceata cu totul. Ce legatura are frate sula cu prefectura? Stirea cu misticismul? Ingineria cu apocalipsa?

Nemultumita de felul meu (pacatul mamei, ea m-a facut asa...) ma apuc sa citesc comentariile la fabulosul articol.

M-am hotarit. Vreau sa emigrez. Oamenii ar trebui supusi, in momentul atingerii virstei maturitatii sexuale, unui test de IQ si unor evaluari psihologice. Ar trebui luate masuri. Intr-o tara democratica, ar trebui interzisa religia. Sau oricum, trebuie facut CEVA. Merg in autobuz impreuna cu oamenii astia, unii dintre ei ar putea fi medicul meu sau viitoarea invatatoare a copilului meu.

HELP !!!!!


P.S. fara nici o legatura cu "subectu' ". Ne trebe dom'le neshte emoticoane pe blogurile astea....sugestive !!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu