23.12.2008

E ajunul Ajunului...
Avem cel mai frumos bradut din oras. Din tara. Din lume.
E cu 10 cm mai inalt decit mine si e zburlit, si are niste crengi mici care au crescut foarte jos, foarte aproape de suport, deci stau pe jos. De aceea este foarte dulce, induiosator, are lipici si este al nostru. Pentru ca seamana un pic cu mine, cea din perioada asta. Probabil ca dupa o luna de stat in casa la caldura (eventual cu aventuri pisicoase) va semana si mai bine cu mine, cea de peste o luna.... Poate daca ma prind in timp util cum se face chestia asta (sora-mea sa traiasca si sa stea mai mult on-line, sa-mi sprijine neuronul gravid) o sa pun si poze cu el. Mititelul....

Asta e momentul ala care imi place mie muuuult (yuk) si pe care personal il evit cu obstinatie de ceva timp incoace: toata lumea face bilanturi. Mi-e oarecum greu sa pricep pasiunea asta de a stirni trecutul (a se citi rahatul) intr-un moment in care ORICUM e prea tirziu sa mai schimbi ceva. Prea putini dintre noi ajungem la o "Metoda celor 10 pasi - reloaded" ca sa ne simtim impacati pentru ca ne cerem scuze de la cei fata de care am gresit. Dar devreme ce, ca si fumatul, aceste bilanturi par a fi asociate cu o anumita doza de maturitate (a autorilor care gasesc un foarte bun prilej de a se auto-flata "Priviti-ma ce de-a chestii faine am facut eu anul asta, si oricum nu va spun tot ce nu mi-a iesit, dar in marea mea generozitate si modestie o sa va dau voie sa zimbiti in coltul gurii citind citeva dintre gafele mele - oh, cit de dragalase! "), o sa ma apuc si eu de...fumat anul asta.

Ce am facut (in nici o ordine):
- Am terminat de renovat apartamentul in care stam acum
- Am fost plecata in Franta cu o bursa Erasmus
- Am ramas insarcinata in prima luna dupa intoarcerea din Franta
- Se pare ca facem o fetita
- Am luat un fel de tzeapa la scoala cu noua disciplina care se va infiinta "SPECIAL" pentru mine
- Am identificat macar un prieten in minus
- Am petrecut un concediu minunat, exclusiv cu cortul
- Am sustinut primul referat la doctorat, mi-am facut niste "contacte"
- Am invatat ce important este sa zimbesti
- Am inceput sa ma antrenez sa ma doara undeva pe la 2 metri in spate de diverse chestii pe care oricum nu le pot schimba.

Ce nu am facut:
- Nu mi-a placut in Franta deloc si nu am stat acolo cit as fi putut
- Nu mi-au trecut atacurile de panica si ipohondria cu care m-am procopsit in Paris
- Nu am invatat sa fiu ordonata
- Continui sa "nu-mi fac curat in camera", numai ca acum "camera mea" e mult mai mare
- Nu am gasit stapin pentru toti pisoii pe care i-a crescut sora-mea, asa ca mai am in casa 3 teroristi care m-au scos din pepeni si rabdari mai rau decit orice alta pisica am avut vreodata
- Nu am invatat sa fiu toleranta si sa am rabdare cu TOTI cei din jurul meu
- Nu le spun celor dragi cit de mult ii iubesc
- Nu sint nici mai meticuloasa, nici mai atenta, nici mai organizata, nici mai harnica (ba incep sa pierd orice speranta).

Lista de "TO DO" mai are de asteptat..... :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu