11.07.2011

Jurnal de week-end: 8-10.07.2011

Pentru ca macar pe la jumatatea lui iulie am ajuns si noi, in sfirsit !!!! sa suferim de cald (eu inca nu sufar, abia astept sa sufar, sint satula de "racoare" si ploaie ca de nu-stiu-ce...) si pentru ca au fost zilele municipiului Gura Humorului, in weekend-ul ce "tomnai" s-a terminat am montat cortul nostru ala mare si frumos si aproape nou-nout undeva pe malul Moldovei, la intrarea in parcul Arinis.
"Aventura" a debutat din Iasi, cind ne-am trezit ca eu si copila cu greu mai incapem in masina. Asta pentru ca am luat 2 saci de haine pentru ea, unul pentru mine (bine, ala pentru mine a prins tare bine...)...din care am purtat cite 2 tricouri fiecare, 2 perechi de pantaloni ea si 3 eu. Tati si-a uitat tzoalele acasa.
Apoi am facut o pauza la Decathlon, cica sa imi iau eu pantaloni de trekking. Aici ne-am enervat toti 3; copila pentru ca nu am lasat-o sa sara pe trambulina, in plin soare, la ora 12, cit vroia ea; eu pentru ca am refuzat sa dau sume incepind de la 120 de lei pe o pereche de nadragi (bine, poate as fi dat, dar la 120 erau niste unii care nu mi-au placut, iar cei care imi placeau cu adevarat bateau bine spre 200) si apoi pentru ca eu, care port 35-36-37 la incaltari, nu am putut sa imi iau o pereche de incaltari de trekking de 60 de lei, marimea 38 !!! pentru ca imi ajungea degetul in virf, iar Motanul...s-a enervat de nervii nostri.
Ma rog, am plecat. Din Iasi in Letcani, unde ne-am oprit sa ii incalzim plodului borsh din borcan sa haleasca, se facuse tirziu deja.
Distractia maxima a Pisilincai a fost Kaka Maka. Pentru cine nu stie ce e aia Kakamaka, se gaseste cu o cautare simpla pe youtube. Bine, noi nu am avut la noi piesa sau youtube-ul, insa ea a gasit o cutiuta goala cu solutie de facut baloane, pe care si-o "varsa" in palma (isi turna kakamaka adica) dupa care dansa, cu minutele lipite, asa cum danseaza Shakira in Waka Waka. Chestie pe care am facut-o toti 3 la Spataresti, la restaurant, cit am baut cafea/suc. Amuzant era ca mai erau opriti acolo citiva neni (dupa care Pisilinca fireste ca a privit gaaaalesh, cum stie ea) care evident erau prea tineri ca sa stie cum e sa ai copii, care ne priveau cu mult...interes :))).
La Arinis, dupa ce ne-am ales locul de cort, a urmat alta repriza de nervi. Anul trecut, cind a fost ultima oara strins cortul asta (al carui proces de montare eu nu l-am vazut niciodata de altfel), cred ca a ramas un fermoar deschis, si a fost apoi inchis aiurea, caci cortul exterior nu vroia sa se descilceasca sub nici o forma. Da' deloc !!! L-am invirtit pe toate partile, intr-o caldura timpitoare, cu un copil care brusc isi descoperise fobia fata de toate insectele pamintului, oricit de microscopice ar fi fost ele, asa ca din minut in minut tragea cite un urlet si vroia in brate.
Cind in cele din urma eram amindoi cu nervii pe moatze, ne-a venit ideea de a desface toate fermoarele, asa ca dilema si problema s-a rezolvat.
Ma rog, am ridicat cortul exterior, l-am mutat mai in fata, mai in spate de 100 de ori ca sa stea bine pe folie, am prins si cortul interior, nici vorba sa mai stam la umflat saltele si alte alea, eram transpirati, obositi, flaminzi, curiosi sa vedem ce se petrece la Zilele Humorului, asa ca ne-am bagat picioarele si am lasat totul vraiste.
La Zilele Humorului se intimpla frumos:). Trecind peste faptul ca Gura Humorului are un strand absolut superb, cu piscina de 2 metri, piscina de 1 metru, bazin olimpic acoperit (iar in Iasi nu ai unde inota, pentru ca strandul a fost mutat intr-o zona infecta, plina de tintari de la Bahluiul care curge - sau mai degraba balteste ! - chiar alaturi, iar principalii clienti sunt puradeii pe care doar asa ce-i mai uda apa), parcul Arinis e frumos, umbros; nu stiu ce trupe au concertat, pentru ca noi am asistat numai la concursul Humorenii (n)-au talent?! care a fost delicios si i-a placut si Ilincai la nebunie.
Pisilincul a halit cit maninca intr-o saptamina si a cerut de mincare non-stop aproape, nu prea a dormit de prinz, s-a culcat seara la 23 si la 24 (la 24 a adormit in carut, in drumul de 200m pina la cort), a desenat cu creta, a dansat muzica populara, a cerut gratar cu cartofi prajiti la botul calului si ....a vomat pe mine intr-o invirtitoare, pe la ora 22.30, simbata seara. A vazut meciul lui Bute si a rezistat eroic in tot timpul asta, iar duminica i-a trecut si frica de insecte, si zburda desculta prin iarba de ziceai ca nici nu a purtat incaltari vreodata.
S-a distrat copios in Mocanitza de la Moldovitza, unde a facut cu mina si a spus PA!!! la absolut orice ii iesea in cale, om sau femeie :D, insufletit sau ba; a facut ochi dulci unui jockeu la Radauti (unde caii insa au plictisit-o, ca nu faceau niic :))))), ce mai, avem fetita mare. Si fricoasa, ca dupa experienta cu invirtitoarea, nu i-a mai trebuit telescaun, chestie care pe noi astia mari ne-a cam ofticat....
Am ajuns acasa vraiste de obositi si de murdari, iar aseara la ora 21.30 noi astia mari zaceam in pat, in timp ce ea facea tumbe si lalaia "leleleeee - shi - tataaaaaa - leeeee" (asta e compozitie proprie, nu stiu de unde a scos-o) pe toate tonalitatile posibile, spunea poezii si bucati de poezii (tre' sa descopar de unde si pina unde e faza cu "puma, puma, lasa gluma, c-o sa ai dureri de dinti !" si urla la noi ca ea vrea sa mergem la "spectacuuuuuuul !!!!" ca sa danseze.

Pentru weekend-ul viitor avem programat Gheorghieni, intrunire moto. Poate vin acasa cu un motociclist :))))) racolat de junioara.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu