21.06.2011

Logica de 2 ani si 2 luni.

Eram in Selgros, copilul in picioare in cosul carutului, eu impingeam voioasa la carut; aveam sutien, insa purtam un tricou decoltat dintr-un material foarte moale si larg si elastic, la care oricum trebuie sa am grija.
Ca o paranteza, dupa ce am intarcat-o, nu m-am ascuns prin casa ca am zis ca o data si o data tot o sa le revada pe tzitzi...asa ca si acum, uneori, cind are chef de joaca si ma vede ca ma schimb, vine sa faca "Bip la tzitzi".
Ei, si mergeam noi prin magazin, si asta mica, plictisita, se apuca sa ma traga de tricoul minune, sa ma dezbrace si alta nu. Nu ca ar fi fost nevoie de prea mult efort pentru asta.
Asa ca ii spun:
- Mami, e rusine, nu facem asa pe strada !
- Nu ub(l)am la tzitzi pe (s)tad(r)a! Numai pe potua(r)!

2 comentarii:

  1. Ce scumpa si ce logica de te lasa cu gura cascata :)

    RăspundețiȘtergere
  2. haoleo :))) e dementziala :)))
    Si fetita mea ma 'controleaza'. Intr-o zi, avea o discutie 'filozofica' cu o papusa gen Barbie care avea si tzatze pe care le analiza...si ii spune: "tu le ai mari, ale mele sunt mici..."

    RăspundețiȘtergere