15.08.2009

Hello everybody

Si-mi pare rau ca am disparut in ceata (da, ca magaru...). Numa ca is tare obosita si extra-tare ocupata, si se pare ca n-o sa se termine prea curind.
Asa ca am cam somat (cu s de la soricel...) si n-am mai scris de un veac.

Ca sa fac un scurt update:
Pisilinca gingureste - impropriu spus, pentru ca se pare ca a depasit faza acelui ngggg.... la care ma gindesc eu cind aud de gingurit. Da vocifereaza si vocalizeaza si...trancaneste cu mine de-mi sar capacele.
In schimb a devenit cam salbaticuta, in sensul ca nu-i plac deloc strainii. Adica ii plac, numa sa n-o bage in seama. Daca poate sa ii studieze de la oarecare distanta, preferabil de la mine din brate dar nu neaparat, e ok si e taaare interesata. Dar daca strainii astia o baga prea mult in seama, daca sintem pe "teritoriu strain" (adica la maica-mea acasa sau in alt spatiu inchis) sau daca o iau in brate, imediat intoarce pe dos buza de jos (si zau daca nu e cea mai induiosatoare chestie pe care poti sa o vezi..) si incepe sa plinga.
Inteleg ca:
1. Cica ar fi o chestie normala dar care survine in jurul virstei de 8-9 luni, cind toti copiii fac o obsesie sa fie mereu cu mama; nu, nu cred ca e asa de precoce
2. Sint vinovata pentru ca mereu am fost super protectoare si nu am vazut decit microbi peste tot, si sint geloasa si fac fixatii ca numai eu stiu sa ma ocup de ea
3. Cica imi seamana, cica asa am facut si eu mult timp (mama crede ca mi-a trecut, eu zic ca nu am depasit faza asta inca...)

In rest toate bunicele si frumoase, am inceput de o saptamina diversificarea si eu imi cam iau cimpii, da cred ca e doar o schimbare de ritm si o sa ma obisnuiesc cu ea.

Pup pe toata lumea, da in special pe A. de care am constatat ca mi-e taaare dor, si o rog sa ma ierte ca tot n-am raspuns pe YM, numa ca ne intersectam taman cind eu am programul de alaptat si adormit de seara, care dureaza macar o ora jumate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu