02.03.2009

2 - 14 martie

In primul rind trebuie sa marturisesc ca atita de tare m-am bucurat ca am scapat de amenintarea zilei de 29 martie, si atit am mai trimbitat in stinga si in dreapta aceasta data de 14 martie, incit acuma abia astept sa mai intreb o data, ca sa fiu eu sigura ca am retinut corect: CHIAR pe 14 martie ramine, sau imi joaca memoria feste??

Ce e cu intervalul 2 - 14 martie? Pai asta e timpul care mi-a mai ramas de trait in forma "sampon cu balsam", "kinder cu surprize", sau, mai simplu "2 in 1".

O sa-l regret? Unii sceptici imi spun ca da, pentru ca greul abia de-acum incepe.
Altii, mai entuziasti, spun ca da, pentru ca Marea Intilnire este atit de grozava incit se sterg brusc amintirile legate de faza de balena esuata, si ajungi sa devii - deodata - addicted acestei senzatii de WOW!!
Singura chestie de care cred eu ca o sa-mi fie cumva dor - nu dor, dar tot ma va cuprinde cite o nostalgie - este miscatul din burtica. Nu cred ca imi va fi insa ATIT de dor incit sa ma decid vreodata sa o experimentez iar.

Asadar, mai am aproximativ 11 zile sa ma bucur de burtici miscatoare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu