30.11.2008

Discutie...

(batai din gene)
"Mami, am inteles ca ai luat card-reader-ul cu tine la tara ?"
"Da."

(continua bataile din gene)
"Si iti trebuie?"

(usoara mirare)
"Pai ...da...!"

(alizeu adiind din directia mea)
"Da' miine cind vii acasa il aduci cu tine, da? Ca imi trebuie si mie sa descarc niste poze."

(mirare)
"Il aduc...dar parca aveai si tu card reader, nu?? "

(usoara iritare)
"Am, da' nu stiu unde-i..."

(atitudinea invingatoare de "tz-am zis io!")
"Da, prin ordinea fenomenala de la tine de acasa..."

(pe un ton enervat)
"Nu ordinea de acasa e de vina, fiica-ta e vinovata !!"

(privire mirata)
"Fiica-mea...??"

(exclamind incintata ca am ocazia sa explic cum e sora-mea de vina de data asta, nicidecum eu)
"Pai da, ca a venit sa mi-l ceara nu stiu pentru ce, si mi l-a adus inapoi, si eu nu mai stiu unde l-am pus, ca m-a zapacit de cap !!!"


Concluzia acestei discutii a fost ca DA, sint insarcinata in saptamina 23 si NU, nu pare sa imi faca bine la gradul de rizgiiala... Cine sa-i mai inteleaga si pe oamenii astia??

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu