10.04.2010

Din nou, ce mai face Ilinca

Paaai, Ilinca este iegztrem de prudenta, pe cale de consecinta nu manifesta nici cea mai mica intentie sa dea drumul minutei cu care se tine de cine e pe-aproape si are chef de plimbare. Bine, ea nu ar da drumul niciunei minute, insa insistentele noastre, in ciuda protestelor ei, par sa dea roade. Ma "consolez" cu gindul ca la scoala s-o duce pe pcioarele ei. Nu-s ingrijorata decit din pricina cruntei dureri de sale care ma face sa intepenesc citeodata.
Ilinca inca nu s-a plictisit de mingea-buburuza. Am gasit-o (pe minge) si in varianta full-size, dar aia nu i-a placut, a aruncat-o cit colo cind i-am aratat-o in magazin, pregatita sa fac colectie de mingi-buburuza.
Tot Ilinca face pa si bravo-bravo cu un entuziasm mai rar intilnit. De asemeni, fugareste orice zburatoare ii iese in cale si manifesta o pasiune deosebita pentru gaini. Probabil pentru ca alea nu zboara.
Se pare ca prefera ciinii. Adica aia mari. Explicatia nu stiu care este - in afara de aceea ca ar putea semana cu maica-sa, dar nu e una stiintifica, nu-i asa? - dar am constatat ca daca Becky-caniche-ul o umple de spaima, Hannah - Cane Corso este mult mai cool. Sper din suflet ca atunci cind o sa imi ceara sa ii luam ciine - ca nu pot sa ma impac cu ideea ca as putea avea un copil care sa nu isi doreasca sa aiba ciine - n-o sa-mi ceara din senin bichon, pekinez sau teckel. Hai, teckel mai treaca mearga, desi la munte...
Vocabularul s-a imbogatit cu niscai onomatopee, de genul am-ma-am la ciini, cotcot la gaini si un plescait absolut adorabil din limba cind aude tropa-tropa-ul potcoavelor (de cai, da...) pe asfalt.
Spre bucuria noastra - pentru ca orice parinte se bucura de noile descoperiri ale plodului proprietate personala - Ilinca a descoperit si ceea ce-i mai ramasese din "partile componente" ale capului uman, adica...parul. Eu nu am tinut musai sa invete asta de pe-acuma, mai ales ca inca surzeste misterios cind se pronunta silaba "nu", dar...
Iar in seara asta Pisilinca si-a luat singura prosopul si s-a sters la gura cind i-am zis ca am terminat de mincat. A fost absolut delicioasa. Ca si atunci cind incepe sa trancaneasca "gata gata gata", numai in clipele cind nu e deloc "gata" ceea ce facem.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu